جادوی سئو

جادوی سئو

معرفی روش ها و ابزارهای جادوئی سئو مختص وبمستران
جادوی سئو

جادوی سئو

معرفی روش ها و ابزارهای جادوئی سئو مختص وبمستران

چطور یک صفحه کسب­ و کار در گوگل پلاس بسازیم؟

کسب ­وکارتان را با گوگل پلاس بازاریابی کنید تا ببینید چطور به شما کمک می­کنیم کسب ­و کارتان را به رهبر صنعت خود تبدیل کنید. گوگل پلاس یا +G یک شبکه اجتماعی تقریبا جدید است که کسب­ وکارها را قادر می­کند به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

کسب­ و کارها با این روش می­توانند به اهداف بازاریابی خود مثل ایجاد اعتماد در مشتری، جذب مشتری و ترویج یک محصول یا خدمات جدید دست پیدا کنند.

مراحل ایجاد حساب گوگل پلاس

گوگل پلاس

۲۳ روش جذب فالوور اینستاگرام که باید بدانید و عمل کنید

1- یک صفحه گوگل پلاس بسازید؛

به آدرس https://plus.google.com/pages/create رفته و دسته ­بندی که مناسب کسب­ و کارتان است را انتخاب کنید.

می­توانید از بین گزینه­ های کسب­ وکار محلی یا مکان، محصول یا برند، شرکت، موسسه یا سازمان، هنر، سرگرمی و ورزش و غیره یک مورد را انتخاب کنید. سپس بسته به نوع کسب­ وکاری که دارید (برای مثال، غذا و نوشیدنی، مد و زیبایی و غیره) زیرگروه مناسب را انتخاب کنید.

حتما پروفایل گوگل پلاس را بر اساس کسب­ و کارتان تنظیم کنید. انتخاب دسته ­بندی درست برای اینکه حرفه­ ای به نظر برسید و مشتریان هنگام جست­جوی برند، محصولات و خدمات شما را پیدا کنند ضروری است.

از لوگوی شرکت به عنوان تصویر پروفایل خود استفاده کرده و یک تصویر پیش ­زمینه سفارشی طراحی شده برای برند خود داشته باشید. تمامی اطلاعات ضروری را برای نشان دادن کسب­ وکار (برای مثال، اطلاعات مربوط به شرکت، مجوزها، اطلاعات تماس و غیره) و همچنین شعار برند شرکت را اضافه کنید تا مشتریان بتوانند بلافاصله شما را شناسایی کرده و از رقبا متمایز کنند.

2- محتوایی مانند عکس، ویدئو، لینک و متن پست کنید؛

فعال نگه داشتن صفحه به منظور درگیر کردن مشتریان با برند، محصولات و خدمات مهم است. علاقه مشتریان را با پست­ های باکیفیت و حرفه­ ای جلب کنید تا به اهداف بازاریابی مانند توسعه آگاهی از برند، اعلام یک تخفیف فصلی خاص یا راه­ اندازی یک محصول یا خدمات جدید دست پیدا کنید.

صفحه ­تان را با پست­ های مرتبط به روزرسانی کرده و تعداد به روزرسانی­ ها را بر اساس نیازهای کسب­ و کارتان تعیین کنید (برای مثال، اخبار روزانه و خبرنامه­ های ماهانه). انتظارات و بازخورد مشتری در مورد پیشرفت و مدیریت بهتر پست­ ها در ذهن داشته باشید.

3- مشتری را به اضافه کردن صفحه گوگل پلاس­ تان به حلقه خود تشویق کنید؛

با دعوت و تشویق کاربران به اضافه کردن شما به حلقه­ هایشان پایگاه مشتری خود را در حال رشد نگه دارید. کلید جذب مشتری اطمینان از این است که محتوای باکیفیت، ارزشمند و جالب پست می­کنید. اگر مشتریان کسب ­وکار شما را دوست داشته باشند، احتمال بیشتری دارد از برند، محصولات و خدمات شما پیش دوستان، خانواده و حتی افرادی که تازه با آنها آشنا شده ­اند تعریف کنند.

علاوه بر این، بهتر است حلقه­ هایتان را به صورتی سازماندهی کنید که به راحتی اطلاعات را به مخاطبان انتخاب شده یا یک گروه خاص منتقل کنند. همچنین می­توانید تنظیمات حریم خصوصی را به گونه­ ای مدیریت کنید که قابل مشاهده بودن هر پست برای حلقه­ ها قابل کنترل باشد.